خرید پنجره قم دوجداره کشویی نمایندگی ویستابست UPVC
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
خرید پنجره قم دوجداره کشویی نمایندگی ویستابست UPVC
پنج شنبه 27 مرداد 1401 ساعت 16:49 | بازدید : 99 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

خرید پنجره قم دوجداره کشویی نمایندگی ویستابست UPVC

پنجره دوجداره کشویی یکی دیگز ار مدل های پنجره upvc می باشد که بسیار پر طرفدار نیز می باشد این پنجره در برخی از موارد به پنجره ریلی نیز صدا زده می شود پنجره دوجداره ریلی یا همان کشویی با توجه به اینکه دارای ساختار زیبایی می باشد از قدیم تا به امروز به عنوان یکی از پنجره هایی می باشد که بالاترین تقاضا را برای نصب داشته باشت بهتر است بدانید که این پنجره ها در کنار مزیت هایی که دارند مانند سایر مدل های دیگر نیز دارای معایبی می باشند که ما در این راهنمای خرید پنجره دوجداره کشویی قصد دارم به صورت کامل در مورد این پنجره ها با شما صحبت نماییم در صورتی که قصد خرید پنجره دوجداره کشویی قم یا بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد این پنجره ها را دارید می تواند تا انتهای این راهنمای خرید با ما همراه شوید.

پنجره دوجداره کشویی چیست؟
پنجره دوجداره ریلی یا همان کشویی نوعی از مدل پنجره می باشد که در بالا و پایین خود دارای ریل می باشد . در داخل ریل ها لنگه قرار می گیرد که کار باز و بسته شدن پنجره را در واقع ایت لنگه ها با حرکت بین ریل ها انجام می دهد بهتر است بدانید که هر پنجره کشویی می تواند دو تا چندین لنگه را داشته باشد . همچنین در برخی از پنجره های دوجداره کشویی ممکن است لنکه ها ثابت یا متحرک باشند. این نوع از پنجره ها نه تنها با یو پی وی سی بلکه با آلومینیوم و سایر پروفیل های دیگر نیز قابل ساخت و تولید می باشد.

میزان عایق بندی پنجره دوجداره کشویی
پنجره upvc دوجداره کشویی عایق بدلیل وجود حالت ریلی و منافذ بین غلطک ها از عایق بندی کمتری نسب به دیگر حالت های بازشو پنجره دوجداره دارد. اما در عین حال نسب به پنجره های قدیمی آهنی، چوبی و یا آلومینیومی از عایق بندی بالاتری برخوردار است.

برای آب بندی و عایق بندی بهتر پنجره Upvc کشویی از نوارهای هوابندی، نوار درزگیر مویی استفاده می شود. نوار مویی در حد فاصل لنگه و فریم کشویی قرار می گیرد و به میزان قابل توجهی عایق بندی را افزایش می دهد. در شکل روبرو محل قرار گیری نوار مویی مشخص شده است.

می توان گفت اگر بدنبال عایق بندی نزدیک به 100 درصدی از درب و پنجره خود هستید بهتر از پنجره دوحالته، تک حالته و یا فولکس واگنی استفاده کنید. البته در برخی موارد مانند وجود شیرآلات ظرفشویی و یا کابینت ناگزیر هستید که از پنجره دوجداره کشویی استفاده کنید.

 

پنجره دوجداره کشویی

 

فضاھای پیشنھادی برای پنجره دوجداره upvc کشویی
بیشترین کاربرد برای پنجره دوجداره upvc کشویی، درب بالکن و تراس، اتاق خواب، آشپزخانه (به‌ویژه قسمت بالای سینک ظرفشویی، اجاق گاز با توجه به عدم مزاحمت هنگام باز شدن لنگه ها) می‌باشد. عموماً در مکان‌هایی که محدودیت فضا جهت باز شدن پنجره به سمت داخل یا خارج دارند و همچین پنجره‌های که پرده دارند کاربرد بیشتری دارند.

قیمت پنجره دوجداره کشویی
برای اطلاع از قیمت و خرید پنجره دوجداره قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 178
:: بازدید سال : 423
:: بازدید کلی : 423